Brev:
Fordeling af flaskemåltider
20. august 2009
Alder:
2 mdr.
Fordeling af flaskemåltider
Hej igen Helen
Jeg har lige sendt dig et spørgsmål ang. min søns måltider, da disse til tider er meget store.
Jeg har lige et andet spørgsmål. August spiser som regl mellem 19.30-20.30 det sidste måltid inden han putter sig, så sover han som regl til ved 3-4 tiden, nu er jeg kommet til at tænke om det er for langt et stræk for ham uden mad? Han spiser meget om dagen og får den mængde han skal.
På forhånd tak
Margit